




Benzinski četvorocilindraš, sa radnom zapreminom 1,6 litra, uz pomoć turbo-punjača dostiže najveću snagu od 160 kW/218 KS i najveći obrtni moment od 280 Nm (uz overboost 300 Nm). Mada poseduje veliku specifičnu snagu, motor je izuzetno elastičan i kultivisan. Sa masom vozila od oko 1200 kg, u svim uslovima, motor i menjač sa lakoćom izlaze kao pobednici. Uz privlačan oblik, karoserija ima i dobar koeficijent otpora vazduha. Posledica svega ovoga, imajući u vidu i malu radnu zapreminu motora, jeste i mala prosečna potrošnja goriva - 6,7 litara benzina na 100 km, te zbog toga i prihvatljiva prosečna emisija ugljen-dioksida od 160 g/km. I uz vožnju sa umerenom brzinom, nova interpretacija sportskog uživanja u vožnji Peugeota je jako uverljiva. Dužina kupea, konfiguracije 2+2, iznosi 4276 mm, širina 1840 mm, visina 1320 mm, dok je razmak između osovina 2608 mm.
RCZ su dizajnirali tako da se krov od vetrobrana, polako spušta i završava u nizak i skoro ravan zadnji deo. Na prednjim sedištima, prostora u visinu nešto je manje, jer je stakleni krov posebnog oblika nizak. Mada će se baš taj deo automobila, pre definisanja konačnih detalja pre serijske proizvodnje, promeniti. Iz ugla vozača, sve je tamo, gde i mora biti, logički raspoređeno, pregledno i na dohvat ruke.
RCZ su dizajnirali tako da se krov od vetrobrana, polako spušta i završava u nizak i skoro ravan zadnji deo. Na prednjim sedištima, prostora u visinu nešto je manje, jer je stakleni krov posebnog oblika nizak. Mada će se baš taj deo automobila, pre definisanja konačnih detalja pre serijske proizvodnje, promeniti. Iz ugla vozača, sve je tamo, gde i mora biti, logički raspoređeno, pregledno i na dohvat ruke.
No comments:
Post a Comment