
Najveća promjena za ovaj Volvo je možda uočljiva na prvi pogled i odnosi se na spoljni izgled. Dugo vremena poznati ka „švedska cigla“ zahvaljujući uspješnoj seriji 240, Volvo počeo menjati oblik i dizajn svojih automobila, počevši od serije C70 iz 1997, posle koje je došla prva generacija S80 iz 1998.
Bazni motor u S80 je šestocilindrični od 3 litre, koji proizvodi 235 konjske snage pri 6200 obtaja u minuti. Zahvaljujući poboljšanjima kao što su promjenjljivo otvaranje ventila i varijabilni sistem ubrizgavanja, slika obrtnog momenta motora izgleda još bolje.
Interijer je topao, i dobro osvjetljen. Dodaci na unutrašnjosti od modernih aplikacija od drveta su zamenjeni aplikacijama od drveta više klasičnog stila. Centralna kozola je istog stila kao i u manjem modelu ove fabrike, S40.
Bazni motor u S80 je šestocilindrični od 3 litre, koji proizvodi 235 konjske snage pri 6200 obtaja u minuti. Zahvaljujući poboljšanjima kao što su promjenjljivo otvaranje ventila i varijabilni sistem ubrizgavanja, slika obrtnog momenta motora izgleda još bolje.
Interijer je topao, i dobro osvjetljen. Dodaci na unutrašnjosti od modernih aplikacija od drveta su zamenjeni aplikacijama od drveta više klasičnog stila. Centralna kozola je istog stila kao i u manjem modelu ove fabrike, S40.
No comments:
Post a Comment